[ad_1]
Jeśli chodzi o jazdę bez dachu, Wielka Brytania ma dziwny związek miłości i nienawiści z nią z powodu naszych niezdecydowanych cykli pogodowych. Ale jeśli należysz do tej grupy, oto nasz top 10 kabrioletów, które sprawią, że twoja krew zacznie krążenie.
Jest coś zupełnie czystego i pierwotnego w jeździe kabrioletem. W odpowiednim dniu i odpowiednim krajobrazie możesz poczuć się naprawdę jednym z maszyną pod sobą, podczas gdy wielozmysłowe szumienie samej natury służy do wzmocnienia hedonistycznego doświadczenia. Ryczenie silnika, artystyczne poprawianie twoich włosów, nie ma niczego takiego.
Teraz lato jest tuż za rogiem, a ty wiesz, co to oznacza: dach schodzi w dół, muzyka rośnie, życie jest piękne. Wiemy, że może to teraz wydawać się trudne do wyobrażenia – w czasie pisania tego tekstu pogoda waha się niezdecydowanie między słoneczną pogodą a przypadkowym, niespodziewanym śniegiem – ale słońce na pewno wzejdzie, obiecujemy. Pamiętasz jak absurdalnie tropikalne było lato 2020 roku? Przygotuj się na to jeszcze raz, oferujemy ci niezawodną gwarancję pogodową na szybki samochód. A jeśli chcesz zdobyć pożądanego kabrioleta, który będzie cię przez to lato, teraz jest właściwy czas na działanie – przecież gdy dach schodzi w dół, cena rośnie! Więc załóż krem z filtrem 50 i może zainwestuj w jakąś czapeczkę – podzieliliśmy nasz top 10 kabrioletów na pięć dostępnych samochodów (poniżej 10 000 funtów) i pięć aspirujących (powyżej 10 000 funtów), więc jest coś dla każdego … i żaden z nich nie ma wibracji nadwozia, każdy z nich to prawdziwa legenda bez dachu.
Top 10 kabrioletów
Honda S2000
Jedną z najlepszych rzeczy w kabriolecie jest to, że możesz lepiej słyszeć silnik. A gdy masz silnik tak doskonały jak F20C, możesz nigdy więcej nie chcieć podnosić dachu. To absolutnie fantastyczny silnik, czterocylindrowa jednostka VTEC, która produkuje 237 KM przy piskliwych 8 300 obr./min, z czerwoną linią obrotów na 9 200 obr./min oraz wyposażona w inteligentne rozrządy, kute tłoki o ultraniskim tarcie i wiele innych inteligentnych technologii wyścigowych. Brzmi absolutnie wspaniale.
Ikoniczne Honda S2000 cieszyło się dziesięcioletnią produkcją; zaprojektowany od samego początku jako kabriolet o silnych walorach sportowych, firma opracowała nadwozie, które było super lekkie i niesamowicie sztywne, a inteligencja silnika została uzupełniona o zaawansowany cyfrowy wskaźnik, który pozwala obserwować szybki wzrost obrotów w kolorowym pasie. I chociaż nadwozie ma ostro zarysowane linie, które nie zestarzały się zbyt wiele, stosunkowo sowa konstrukcja oznacza, że średni kierowcy nie zwracają uwagi, co jest dobrą wiadomością dla nas. To praktycznie samochód wyścigowy, nikt czegoś takiego nie podejrzewa.
Były dwie generacje: AP1, od 1999 do 2003 r., wyposażone w ten rozpoznawalny układ silnika F20C, skrzynię biegów o sześciu przełożeniach i mechanizm różnicowy Torsen; w 2002 r. miało miejsce niewielkie face lifting. AP2 był produkowany od 2004 do 2009 r., z różnymi istotnymi zmianami; zawierał zmienione zawieszenie, aby zmniejszyć nadsterowność, a także 17-calowe felgi (zastępując stare szesnastki); zmieniono również współczynniki sprężyn i amortyzatorów oraz zmniejszono wyprostowanie i dodano miększą tylną belkę stabilizującą, zmniejszono przekładnię kierowniczą i wzmocniono podwozie. Różnorodne zmiany zewnętrzne oznaczały przebudowany model: owalne końcówki rur wydechowych, zredesignowane zderzaki, nowe reflektory i tylne światła LED. Ale wszystkie S2000 są fajne, naprawdę nie można się pomylić.
Cena dzisiaj: 9 000 funtów (pilnie działaj, to jest samochód, który w 2021 roku zaczyna zyskiwać na wartości)
Najlepsze modyfikacje: Chodźka to trochę bardziej w stronę spektrum GT w oryginalnej postaci, ale możesz to poprawić, zamawiając zestaw antyrollbars firmy Eibach. Wyposażenie hamulców jest dobre, ale odczucie pedału mogłoby być lepsze, dlatego przyjacielem tutaj będzie zestaw plecionych lin Goodridge. Istnieje wiele opcji indukcyjnych, a K&N FIPK jest uważany za oferujący przyzwoite zyski dla S2000; można to połączyć z tylnym tłumikiem Milltek, aby pomóc F20C odzyskać głos. A w te rzadkie (ahem) deszczowe…
[ad_2]
Oryginalny artykuł