Przejechaliśmy się Rivianem R1S, Ringbrothers odsłonili swoje najnowsze dzieło, a 2025 Audi Q3 przeszło testy. To Tydzień od tyłu, tutaj na Motor Authority.
Redaktor naczelny Marty Padgett przejechał się po Cape Cod w Rivianie R1S i śledził rodowód swojej rodziny. Rivian ma więcej niż wystarczające możliwości, aby poruszać się poza asfaltem i jest dumą Made in America, ale w tej przygodzie pomógł Marty’emu odnaleźć swoje korzenie.
Czym jest no-lift shifting? W erze znikających skrzyń biegów, omówiliśmy technologię zmiany biegów, bez konieczności zdejmowania nogi z gazu. To tylko kolejny powód, by pokochać manualną skrzynię biegów.
Ringbrothers odsłonili 1972 Chevroleta K5 Blazera o nazwie „Raskal”. Restomod z warsztatu zlokalizowanego w Wisconsin zajęło 2800 godzin budowy. Posiada nowoczesny układ napędowy i spersonalizowaną konstrukcję, ale zachowuje staromodne wykończenie.
Połączenie Bugatti i Rimac stworzyło nową korzyść dla producenta samochodów elektrycznych: dystrybucję na rynek amerykański. Grupa VW Ameryka stała się oficjalnym importerem samochodów Rimac na rynek amerykański. Ta decyzja miała sens, ponieważ Grupa VW Ameryka już pełni rolę oficjalnego importera samochodów Bugatti.
Zredesgnowane Audi Q3 z roku 2025 rozpoczęło testy na drogach publicznych. Z gotową do produkcji karoserią i delikatnym kamuflażem, następna generacja Q3 jest w późnym etapie rozwoju. Proporcje wydają się być podobne do obecnego modelu, ale nowy podział reflektorów wprowadza język projektowania zgodny z nadchodzącym Q6 E-Tron. Powinien zadebiutować w przyszłym roku lub na początku 2025 roku.