Główne cechy
Renault przeobraża hybrydę
System pełnej hybrydy E-Tech składa się z turbodoładowanego silnika benzynowego, połączonego z nowym silnikiem elektrycznym i baterią litowo-jonową, a napęd jest przekazywany przez wielotrybny skrzynię biegów. Renault Austral ma łączną moc wynoszącą 200 KM, co zapewnia wszystkie potrzebne osiągi, ale jednocześnie zużywa zaledwie 60,1 litra benzyny na 100 km† i emituje zaledwie 105 g/km CO2.
Najbardziej imponującym elementem jest to, że Renault Austral może przejechać do 683 mil^ bez konieczności ładowania baterii lub zatankowania paliwa. Ładowanie odbywa się podczas hamowania i zwalniania.
Zaawansowana technologia, która pomaga w bezpiecznej jeździe
12-calowy ekran multimedialny openR, wraz z 12,3-calowym wyświetlaczem kierowcy i 9,3-calowym wyświetlaczem head-up, oferuje imponującą przestrzeń cyfrową oraz świat kontroli i informacji.
Dzięki wbudowanemu Google*, możesz używać Google Maps, Google Play i Google Assistant do łatwego sterowania funkcjami samochodu, takimi jak kontrola klimatyzacji, tryb jazdy czy podgrzewane siedzenia. Możesz również używać go do wyszukiwania lokalizacji, odpowiadania na wiadomości i wykonywania połączeń telefonicznych. A dzięki Google Play możesz pobrać ponad 50 aplikacji.** Wbudowany Google* pozwala nawet na kontrolowanie urządzeń inteligentnego domu prosto z samochodu. Połączona jazda jeszcze nigdy nie była tak łatwa – i pełna możliwości.
Ponadto, nowy Renault Austral oferuje do 30 zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy^^, w tym wyświetlacz head-up, adaptacyjne oświetlenie matrix-LED, aktywny asystent kierowania, adaptacyjny tempomat***, asystent utrzymywania pasa ruchu i wiele innych, które pomagają zapewnić spokój ducha za kierownicą, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.
A jeśli chodzi o rozrywkę, system audio Harman Kardon nowego Renault Austral**** potrafi uczynić nawet najdłuższą podróż przyjemną dzięki mocy 485 W i 12 głośnikom, w tym subwooferowi.
Zwinność w każdym zakręcie
Zaawansowany system podwozia 4Control Advanced**** nowego Renault Austral stosuje najnowsze pomysły inżynierów Renault, aby jazda była bardziej komfortowa i przyjemna – gdziekolwiek się znajdujesz. Dzięki innowacyjnemu zdolności prowadzenia tylnych kół wraz z przednimi, Renault dostarcza bardziej zwrotny i zwinny SUV rodziny.
Poniżej 30 mph, tylne koła skręcają nieznacznie w przeciwnym kierunku do skręcania samochodu, zmniejszając ogólny promień skrętu do zaledwie 10,1 m i ułatwiając poruszanie się po wąskich ulicach miejskich. Powyżej 30 mph, tylne koła skręcają nieznacznie w tym samym kierunku, w którym skręca kierowca, oferując większą stabilność i zdolność do pokonywania zakrętów.
System 4Control Advanced jest częścią układu Multi-Sense nowego Austral, który oferuje tryby: Komfort, eco, Sport i tryb personalny. Sterują one różnymi funkcjami samochodu, takimi jak sztywność kierownicy, reakcja silnika czy nawet oświetlenie wnętrza, dostosowując charakter samochodu do Twojego nastroju, sytuacji i stylu jazdy. Tryb personalny pozwala kierowcy ustawić indywidualne ustawienia zgodnie z własnym gustem.
Zmysł dla designu
Z wyróżniającym się designem, łączącym francuską elegancję z potężną obecnością, nowy Renault Austral robi wyraźne wrażenie. Ostro zarysowane reflektory, mocno wyprofilowany przedni pas i wybrzuszenia nad nadkolanami nadają mu sportowy wygląd. Wybierz spośród trzech linii wyposażenia: techno, techno esprit Alpine i iconic esprit Alpine, z ostatnią oferującą oznaczenia esprit Alpine, przednią atrapę z ostrzem F1, 20-calowe felgi daytona, tapicerkę z tkaniny Alcantara z niebieskimi przeszyciami oraz kierownicę z przeszyciami w kolorze czerwonym, białym i niebieskim.
*Google, Google Play i Google Maps są znakami towarowymi Google LLC. **Wymagane są zgodne urządzenia. ***Dostępne w wersji esprit Alpine. ****Dostępne w wersji iconic esprit Alpine. ^Źródło wewnętrzne Renault. Oparte na pełnym baku w modelu iconic esprit Alpine Austral w porównaniu z zużyciem paliwa WLTP. Rzeczywiste wyniki jazdy mogą się różnić. ^^Twoja odpowiedzialność polega na pozostawaniu czujnym, bezpiecznym prowadzeniu auta i panowaniu nad nim w każdych warunkach. Funkcje wspomagania kierowcy mają ograniczenia prędkości i inne ograniczenia i nie należy polegać tylko na nich. † Dane testowe wltp. Rzeczywiste wyniki jazdy mogą się różnić.
[ad_2]
Post oryginalny