• Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10
  • Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10

Reddick liczy, że „katastrofalne lato” nie powstrzyma go przed udziałem w playoffach

Maciek Nowobilski by Maciek Nowobilski
in Motorsport
0

Reddick i jego zespół No. 45 23XI Racing Toyota byli jednymi z najlepszych kierowców w pierwszej rundzie playoffów w 2023 roku. Wygrał wyścig w Kansas – co dało mu pewne miejsce w drugiej rundzie – zajął drugie miejsce w Darlington i najgorsze wyniki to 15. miejsce w ostatnią sobotę w Bristolu.

Jako pretendent do tytułu, nie można oczekiwać wiele więcej w kwestii osiągnięć na torze, ale w nadchodzących tygodniach Reddick uważa, że trudny okres latem z słabymi wynikami może stanowić przeszkodę w awansie do finałowej czwórki.

„Patrząc na rundę 16 dla nas, oczywiście, nie mieliśmy udanego występu w Bristolu, ale jeśli spojrzeć na tę rundę jako całość, to Kyle Larson zdobył najwięcej punktów, a my zdobyliśmy drugą największą liczbę punktów” – powiedział 27-letni Reddick we wtorek.

„Ze względu na naszą mniejszą liczbę punktów playoffowych w porównaniu do liderów, musimy ich wyprzedzić. Ale mimo to, to naprawdę świetny start, jeśli chodzi o zdobycie tak wielu punktów w trzech pierwszych wyścigach”.

Sezon Reddicka był pełen wzlotów i upadków.

Na początku roku wycofał się z dwóch pierwszych wyścigów, ale zapewnił sobie miejsce w playoffach, wygrywając wyścig Circuit of the Americas w szóstej rundzie sezonu.

Zwycięzca wyścigu Tyler Reddick, 23XI Racing, Toyota Camry

Zwycięzca wyścigu Tyler Reddick, 23XI Racing, Toyota Camry

Zdjęcie: Nigel Kinrade / NKP / Motorsport Images

Po naprawieniu swojej formy i budowaniu zespołu na playoffy, Reddick doznał kolejnego ciosu w postaci pięciu kolejnych wyścigów z wynikami 27. lub gorszymi.

Od tego momentu Reddick zanotował tylko dwa wyniki gorsze niż 16. miejsce.

„Jedna rzecz, która wynikła z wyścigu w Bristolu, to to, że czuję, że ten wyścig był najgorszy od dwóch lub trzech miesięcy. Naprawdę, może nawet dłużej” – powiedział Reddick.

„Mimo że to brzmi źle, że nasz najgorszy dzień dał nam 15. miejsce, uważam to za dobre osiągnięcie. W kolejnych rundach celem jest wygrywanie wyścigów – to oczywiste – ale chodzi o to, aby mieć udane dni i dość stabilne wyniki.”

„Więc jeśli będziemy w pierwszej piętnastce w każdym z tych wyścigów w kolejnej rundzie, bez względu na zwycięstwo, będziemy w dobrej formie, aby przejść do drugiej rundy osiemnastki, a tam już będzie trochę trudniej, prawda?”

Brak miejsca na błędy

To jest właśnie to, gdzie Reddick uważa, że brak punktów playoffowych w porównaniu do kierowców takich jak William Byron, Denny Hamlin i Martin Truex Jr. może stać się problematyczny.

Do tego momentu Reddick mówi, że jego zespół musi starać się zdobyć jak najwięcej punktów playoffowych, aby mieć bardziej wyrównane szanse rywalizacji.

„Jeśli będziemy mieli szansę na zdobycie punktów playoffowych, musimy to zrobić, na pewno. Katastrofalne lato znumer mi mocno w pewnym sensie” – powiedział Reddick. „Czuję, że straciliśmy okazje do wygranej, ale także straciliśmy wiele punktów, które łatwo dałyby nam miejsce w czołowej piątce (w klasyfikacji) na początku playoffów.”

„To już przeszłość, oczywiście. Teraz nic na to nie możemy poradzić. Ale na szczęście mamy prędkość i to powinno pomóc nam nadrobić tę stratę, jeśli będziemy nadal utrzymywać się na wysokim poziomie na torze.”

Dążenie do wygrania etapów i wyścigów pozostaje najwyższym priorytetem dla Reddicka i jego zespołu.

„Do czasu dotarcia do Phoenix chodzi o maksymalizowanie swoich dni i jeśli masz prędkość, to miło jest skupić się tylko na tym” – powiedział.

„Jeśli nie masz prędkości, czuję, że musisz być kreatywny, aby przeżyć kolejne rundy. Dysponując naszą prędkością, działamy jak zwykle, i powinniśmy być w dobrej formie w drugiej rundzie osiemnastki.

„W drugiej rundzie osiemnastki będzie na pewno bardziej interesująco.”

Oryginalny artykuł

Tags: disastroushopesimpedeplayoffReddickrunSUMMERWont
REKLAMA
Maciek Nowobilski

Maciek Nowobilski

Prywatnie właściciel BMW e46 M62B44 V8. Fan wolnossących jednostek, prawdziwy petrolhead od urodzenia. Mama powtarzała, że w przyszłości zostanę kierowcą F1 i wciąż wierzę, że jej marzenia się spełnią!

Next Post
TOP 10 IKON BRYTYJSKICH SAMOCHODÓW

TOP 10 IKON BRYTYJSKICH SAMOCHODÓW

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
No Result
View All Result
  • Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10

© 2021 Pasja Motoryzacja