[ad_1]
Renault od dawna produkuje elektryczne vany, oferując modele Kangoo i Master, ale średniej wielkości elektryczny van był długo oczekiwany. Teraz ceny zostały ogłoszone dla nowego modelu Renault Trafic E-Tech.
Nowy średniej wielkości w pełni elektryczny van jest dostępny do zamówienia już teraz, oficjalna sprzedaż rozpocznie się w czerwcu, a pierwsze dostawy planowane są na wrzesień. Dostępne jest tylko jedno zasilanie baterii, ale są trzy rodzaje nadwozia do wyboru, w tym model z wysokim dachem, który Renault określa jako unikalną ofertę na rynku brytyjskim, chociaż model Maxus e-Deliver 7 jest także dostępny z wysokim dachem.
Model elektryczny oparty jest na obecnym modelu Trafic o napędzie diesla, wygląda dość podobnie, z wyjątkiem nowych reflektorów LED, przemodelowanego grilla i nowego zderzaka przedniego.
Z przodu jest umieszczony silnik elektryczny o mocy 99 KM, który ma również moment obrotowy 210Nm. Zasilanie pochodzi z baterii o pojemności 52kWh, która według Renault wystarcza na maksymalny zasięg 186 mil. Konkurencyjne elektryczne vany średniej wielkości z grupy Stellantis mogą przejechać dalej, chociaż przy użyciu większej – i droższej – baterii o pojemności 75kWh.
Maksymalna szybkość ładowania prądem stałym 50kW przywróci wyczerpaną baterię Trafic E-Tech do pełna w ciągu jednej godziny. Renault oferuje również ośmioletnią gwarancję na baterię do przejechania 100 000 mil, a jeśli stan zdrowia baterii spadnie poniżej 70 procent, zostaną one bezpłatnie wymienione.
Ceny rozpoczynają się od £34,500 netto plus VAT, a po udzieleniu przez rząd dotacji w wysokości £5,000 na zakup vana z wtyczką, Trafic zaczyna się od wersji SL30 E-Tech, a następnie przechodzimy na dłuższy model o rozstawie osi – LL30 za £35,250, a następnie na wysokim dachu LH30 za £36,250. Dostępny jest tylko jeden poziom wyposażenia dla wszystkich rodzajów nadwozia – Advance. W standardzie otrzymujesz ośmiocalowy ekran dotykowy z bezprzewodowym połączeniem smartfona oraz obsługą Android Auto i Apple CarPlay. Z tyłu są czujniki parkowania, tempomat, adaptacyjny asystent prędkości, asystent hamowania awaryjnego, ostrzeżenie o zmianie pasa ruchu i alert kierowcy.
Wewnątrz znajduje się siedmio calowy wyświetlacz dla kierowcy, klimatyzacja i składane środkowe siedzenie 'biuro mobilne’ z przodu. Kupujący mogą dodać klimatyzację, podgrzewane fotele, czujniki parkowania 360 stopni, kamerę cofania, automatyczną asystent świateł drogowych, automatyczne wycieraczki i ostrzeżenie o martwym polu. Kabina oferuje także 88 litrów miejsca na przechowywanie, w tym 19,7 litra w konsoli centralnej, 14,6 litra w drzwiach i 54 litry na ławce.
Dostępne są dwa rodzaje długości nadwozia (5,08 m i 5,48 m) oraz dwie wysokości (1,96 m i 2,49 m), tworząc przestrzeń ładunkową o pojemności od 5,8 do 8,9 metra sześciennego. Obok standardowego nadwozia jest wersja o przedłużonym rozstawie osi, która może pomieścić ładunki do 4,15 metra długości dzięki możliwości załadunku przez przestrzeń ładunkową. Pojemność holowania wynosi do 920 kg, podczas gdy maksymalna ładowność Trafic E-Tech wynosi 1,222 kg.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć naszą listę najlepszych elektrycznych vanów…
[ad_2]
Post originalny