• Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10
  • Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10

Nissan proponuje, że nazwa NDDP nie pasuje do kierowców

Maciek Nowobilski by Maciek Nowobilski
in Motorsport
0

[ad_1]

Chiyo i Takaboshi zostali współpracownikami w NDDP (skrót od programu rozwoju kierowców Nissan), z którego oboje ukończyli w 2022 roku, co zbiegło się z przejęciem przez NISMO zarządzania samochodem #3 zespołu B-Max Racing.

Para walczyła o tytuł w swoim pierwszym sezonie razem, tylko przegrywając finał w Motegi z parą Impul Nissan, Bertrand Baguette i Kazuki Hiramine, i ponownie byli w walce o tytuł w tym sezonie aż do ostatniego wyścigu sezonu.

Chiyo i Takaboshi ostatecznie ponownie zajęli drugie miejsce w klasyfikacji, jedno miejsce przed parą NISMO #23, Ronnie Quintarelli i Tsugio Matsuda.

Oceniając występ ekipy #3, dyrektor wykonawczy Nissan SUPER GT, Motohiru Matsumura, przyznał, że mało sensu ma posiadanie dwóch doświadczonych kierowców takich jak Chiyo i Takaboshi w samochodzie noszącym nazwę NDDP w przyszłości.

Jednakże, nie poszedł na potwierdzenie zmiany w składzie 2024 roku.

„Zarówno Chiyo, jak i Takaboshi bardzo dobrze się rozwijają i jeżdżą bardzo stabilnie”, powiedział Matsumura Motorsport.com tuż przed finałem w Motegi.

„Niestety w zeszłym roku wypadek i kara kosztowały ich mistrzostwo, ale także byli na pierwszym miejscu [przed ostatnim wyścigiem].

„Dlatego nazwa NDDP [jest problematyczna]… oni nie są już kierowcami rozwojowymi, więc zespół nie powinien mieć w nazwie 'rozwoju’, ale my to nadal mamy.

„W przyszłości powinni dać szansę młodym talentom w tym samochodzie. Ale musimy to zrobić stopniowo. 

„Poświęcanie możliwości wygrywania wyścigów nie jest naszym zamiarem”.

Mistrzowie obrony Nissan, Baguette i Hiramine, ostatecznie zajęli piąte miejsce w klasyfikacji po trudnym sezonie, który nie przyniósł im zwycięstw i tylko jeden pojawił się na podium.

Kwalifikacje okazały się największym problemem zespołu #1, gdyż para Impul tylko raz wywalczyła miejsce w Q1 w całym sezonie i zanotowała najgorszą średnią pozycję startową w stawce GT500.

Zapytany o trudną obronę tytułu przez Impul, Matsumura wyraził opinię, że Baguette i Hiramine mogliby wyciągnąć nauki od Chiyo i Takaboshi, którzy zdobyli dominujące pole position w ostatnim wyścigu sezonu w Motegi.

„Moje rozumienie zeszłego roku było takie, że występ między Impul a samochodem #3 nie był aż tak duży”, powiedział Matsumura. „Ale mieli trochę szczęścia z ogonem do zwycięstwa w Suzuce, a w tym roku nie mieli takiego szczęścia.

„W samych wyścigach byli silni, ale muszą uczynić krok w kwalifikacjach, myślę, w jaki sposób wykorzystać osiągi opony na jedno okrążenie i dopasowanie do temperatury oraz rozgrzewki.

„Poziom koncentracji kierowców #3 jest trochę silniejszy, jeśli chodzi o rozgrzewanie opon i ustawienie podwozia do kwalifikacji. To jest różnica w kwalifikacjach”.

[ad_2]

Post oryginalny

Tags: DriversmonikerNDDPNISSANsuggestssuited
REKLAMA
Maciek Nowobilski

Maciek Nowobilski

Prywatnie właściciel BMW e46 M62B44 V8. Fan wolnossących jednostek, prawdziwy petrolhead od urodzenia. Mama powtarzała, że w przyszłości zostanę kierowcą F1 i wciąż wierzę, że jej marzenia się spełnią!

Next Post
UroTuning 10 000 USD Giveaway!

UroTuning 10 000 USD Giveaway!

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
No Result
View All Result
  • Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10

© 2021 Pasja Motoryzacja