[ad_1]
Zastanawiasz się nad wyjazdem na Nürburgring? Sprawdź nasze najlepsze porady i triki, aby zapewnić sobie i swojemu samochodowi bezpieczną wizytę..
1. MIEJ PLAN B
Wypadki zdarzają się, dlatego upewnij się, że masz plan, jak wrócić do domu, jeśli twój samochód się zepsuje lub wpakujesz go w coś. Wiele europejskich polis assistance wyklucza Nürburgring, dlatego przed dokonaniem zgłoszenia sprawdź dwukrotnie i powiedz, że twój martwy samochód stoi na parkingu.
2. WYŁĄCZ KAMERĘ
Nagrywanie wideo i fotografowanie w samochodzie jest zabronione (wierzymy, że ta zasada została wprowadzona po tym, jak ktoś nagrał wypadek śmiertelny i opublikował go w sieci), więc nie przejmuj się tym. Stewardzi i patrolujący zawsze czuwają nad tym, aby nie łamać zasad, a jeśli zostaniesz przyłapany, w najlepszym wypadku możesz spędzić kilka godzin w blokadzie; mogą też zbanować cię na cały dzień! Nie mniej jednak, kamery są dozwolone dla widzów, więc jeśli tylko obserwujesz, śmiało rob zdjęcia!
3. WYPRZEDZAJ Z LEWEJ STRONY
Poczekaj, aż wolniejsze samochody cię zobaczą i przesuną się na prawo, zanim je wyprzedzisz – tak samo jak robiłbyś to podczas wyprzedzania na niemieckich drogach publicznych. Jeśli zostaniesz przyłapany lub zgłoszony za wyprzedzanie z prawej strony, dostaniesz upomnienie i sporo czasu w blokadzie, żebyś się zastanowił.
4. ZAWSZE ZWOLNIJ NA ŻÓŁTE FLAGI
Zobaczysz wiele żółtych flag, a mogą one oznaczać zarówno mały wypadek, jak i poważną katastrofę, dlatego upewnij się, że zwalniasz. Sędziowie zgłoszą cię, jeśli nie uznają, że zwolniłeś wystarczająco i zostaniesz zbanowany lub zamknięty na pewien czas.
5. SPRZEDAJ SIEBIE AUTAKO
Chyba że jesteś szalonym maniakiem, na torze będziesz dużo bardziej aktywny niż na drogach dojazdowych. Biorąc to pod uwagę, usuń wszystkie stare śmieci z bagażnika i z wnętrza samochodu. Ostatnia rzecz, której potrzebujesz, to napół zjedzona bułka z serem i cebulą uderzająca cię w tył głowy lub dawno zapomniana butelka wody pod siedzeniem, która wpada do podłogi podczas pokonywania Karussell.
6. ODDAJ PRAWO JAZDY (NA PRAWEJ STRONIE)
Może się wydawać dziwne, że mniejsze, słabsze samochody cię wyprzedzają, ale nigdy nie zapominaj, że doświadczenie liczy się na torze. Samochód o mniejszej mocy, który trzyma odpowiednie linie, zostawi nas, zwykłych śmiertelników, w mocniejszej maszynie daleko w tyle. Najlepszą radą jest bardzo uważne śledzenie luster i szczególne upodobanie do motocykli, które zdają się nadchodzić znikąd, cholera, te crotch rockets!
7. BĄDŹ ŚWIADOMY SWOJEGO POJAZDU
Wiele tragicznych wypadków na torze Nürburgring wynika z motorów spadających na olej/środek chłodzący. Jeśli przeciekają z twojego samochodu płyny na tor, możesz ponosić odpowiedzialność za wszelkie wynikłe z tego szkody, obrażenia lub nawet śmierć. Więc jeśli twój samochód przecieka, zatrzymaj się na trawie, przejdź przez barierkę, ostrzeż innych kierowców i wezwij pomoc drogową. Koszty pomocy drogowej będą znacznie tańsze niż koszty wypadku, który mógłbyś spowodować.
8. JEŻDŹ GŁADKO JAK PRO
Agresywna jazda zaburza równowagę samochodu – ostatnia rzecz, jakiej chcesz, to utrata kontroli na środku zakrętu. Wykonaj hamowanie na prostym odcinku, przełącz bieg w dół i utrzymuj stałą moc i płynne sterowanie przez zakręt, aż dotrzesz do wewnętrznego punktu zakrętu. Następnie stopniowo zwiększ moc. To świetna porada od Lewisa Hamiltona!
9. ODPALAJ!
Nauczenie się każdego zakrętu zajmuje wiele godzin, właściwie nawet 50-100 okrążeń, aby zdobyć podstawową wiedzę, więc zacznij bardzo powoli. Kiedy pomyślisz, że już wszystko ogarniasz, przypomnij sobie, że prawdopodobnie jeszcze nie – więc nie pozwól, aby twoje jądra rosły większe od twojego mózgu, bo całe to pewne poczucie pewności może cię dopaść. Pamiętaj, że mierzenie czasu okrążeń na sesjach publicznych jest nielegalne, widocznie zachęca do zbyt mocnego pchania.
10. PROCEDURA PO WYPADKU
Więc najgorsze już się stało i wypadek jest faktem… Na szczęście ty i pasażer jesteście w porządku, dlatego twoim kolejnym potencjalnym zagrożeniem są inne samochody, uderzające w was z dużą prędkością. Zanim zaczniesz cicho szlochać, przejdź przez barierkę i przesuń się na tor, aby spowolnić ruch. Wezwij…
[ad_2]
Oryginalny post