• Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10
  • Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10

Mercedes-Benz opuszcza dach na CLE-Class

Maciek Nowobilski by Maciek Nowobilski
in Tuning
0

[ad_1]

Mercedes-Benz CLE-Class Coupe uruchomiony na rok modelowy 2024 jako zamiennik wersji coupe zarówno poprzedniej generacji Klasy C, jak i Klasy E, zyskał opcję kabrioletu.

Ujawniony w poniedziałek jako CLE-Class Cabriolet, przystojny kabriolet planuje rozpocząć sprzedaż w Europie w kwietniu. Jego dostępność w USA nie została jeszcze ogłoszona, ale prawdopodobne jest wprowadzenie na rynek później w tym roku. Powinniśmy zobaczyć go jako model 2024 lub możliwe, że 2025 roku.

CLE-Class jest mechanicznie powiązany zarówno z najnowszą Klasą C, jak i Klasą E, ale pod względem rozmiaru i technologii jest bliższy pozycjonowaniu Klasy E. Strategia jest podobna do tej, którą Mercedes zastosował 20 lat temu w przypadku Klasy CLK. Klasa CLK była mechanicznie podobna do Klasy C dostępnej w sprzedaży w tamtym czasie, ale pozycjonowana wyżej.

Mercedes nie zaskoczył niczym designem CLE-Class Cabriolet. Większość linii jest wspólna z coupe, ale tutaj stalowy dach został zastąpiony składanym dachem typu soft-top. Tkanina dachu składa się z kilku warstw, aby chronić przed hałasem i warunkami atmosferycznymi, a w zależności od rynku nabywcy będą mogli wybierać spośród kolorów: czarnego, szarego lub czerwonego. Dach otwiera się lub zamyka w około 20 sekund i może działać z prędkością do 37 mph.

Nowy Mercedes-Benz CLE-Class Cabriolet

Nowy Mercedes-Benz CLE-Class Cabriolet

W CLE-Class Cabriolet jest standardowo montowany elektroniczny system deflektora wiatru, w którym po naciśnięciu przycisku małe deflektory wysuwają się z przedniej szyby i z tyłu zagłówków, aby zmniejszyć turbulencje w kabinie. Dla większego komfortu Mercedes standardowo dodaje również system ogrzewania Airscarf. Jak sugeruje nazwa, ta funkcja dostarcza ciepłe powietrze wokół szyi i gardła pasażerów przednich foteli.

Przestrzeń bagażowa w bagażniku mierzy 13,6 stóp sześciennych, zmniejszając się do 10,4 stóp sześciennych, gdy dach jest złożony. Dla dodatkowych wymagań dotyczących miejsca, tylne siedzenia można złożyć dzięki podziałowi 60:40.

Projekt wnętrza gamy CLE-Class jest taki sam jak w najnowszej Klasie C. Jest tu pływający wyświetlacz o przekątnej 12,3 cala dla zestawu wskaźników i pionowy wyświetlacz o przekątnej 11,9 cala dla systemu rozrywki.

Nowy Mercedes-Benz CLE-Class Cabriolet

Nowy Mercedes-Benz CLE-Class Cabriolet

Nowy Mercedes-Benz CLE-Class Cabriolet

Nowy Mercedes-Benz CLE-Class Cabriolet

CLE-Class również przyjmuje najnowszą technologię samochodową Mercedesa. Obejmuje to nową architekturę elektryczną kontrolującą wiele funkcji i obsługującą aktualizacje poprzez sieć, a także instalację aplikacji innych producentów. Mercedes podał przykłady takie jak TikTok, Angry Birds, strumieniowe wideo Zync oraz przeglądarka internetowa Vivaldi. Dzięki zamontowanej na desce rozdzielczej kamerze skierowanej na kierowcę i pasażera z przodu, można również korzystać z aplikacji takich jak Zoom, chociaż nie podczas jazdy.

CLE-Class Cabriolet został wprowadzony na rynek europejski z trzema opcjami silnika 2.0l turbo-4, wszystkimi z technologią 48-voltowego układu hybrydowego. Dla rynku amerykańskiego Mercedes prawdopodobnie zaoferuje samochód w wersjach CLE 300 i CLE 450, zgodnie z modelem coupe. W wersji CLE 300 znajduje się 2.0l turbo-4 o mocy 255 KM, podczas gdy wersja CLE 450 otrzymuje turbodoładowany silnik 3.0l rzędowy-6 o mocy 375 KM. W obu przypadkach 9-biegowa automatyczna skrzynia biegów i napęd na wszystkie koła są standardowe. Można się spodziewać tego samego dla kabrioletu.

Nabywcy poszukujący większej wydajności mogą spodziewać się pary modeli AMG nazwanych CLE 53 i CLE 63 S E Performance. Coupe CLE 53 pojawiło się już z turbodoładowanym silnikiem rzędowym-6 o mocy 443 KM w połączeniu z technologią mild-hybrid, a ten sam układ powinien znaleźć się w kabriolecie CLE 53. Natomiast CLE 63 S E Performance Cabriolet powinien być wyposażony w ten sam układ napędowy co C 63 S E Performance, co oznacza technologię hybryd plug-in połączoną z turbodoładowanym silnikiem 4-cylindrowym o mocy maksymalnej 671 KM.

[ad_2]

Post oryginalny

Tags: CLEClassdropsMercedesBenzTop
REKLAMA
Maciek Nowobilski

Maciek Nowobilski

Prywatnie właściciel BMW e46 M62B44 V8. Fan wolnossących jednostek, prawdziwy petrolhead od urodzenia. Mama powtarzała, że w przyszłości zostanę kierowcą F1 i wciąż wierzę, że jej marzenia się spełnią!

Next Post
Nowy odświeżony Ford Puma ostrzy pazury na 2024 rok

Nowy odświeżony Ford Puma ostrzy pazury na 2024 rok

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
No Result
View All Result
  • Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10

© 2021 Pasja Motoryzacja