[ad_1]
Zaprojektowaliśmy Frankencar, Dodge ogłosił plany zakończenia produkcji silnika V-8 dla modelu Durango, a modele VinFast VF Wild i VF 3 zadebiutowały na targach CES 2024. To Tydzień wstecz, tutaj w Motor Authority.
Wybraliśmy najlepsze fragmenty z finalistów konkursu Best Car To Buy 2024 magazynu Motor Authority, aby zbudować naszego Frankencara 2024 w krainie fantazji. Z 1234 KM z elektrycznego układu napędowego Lucid Air Sapphire, okrzyk bojowy z wydechu Corvette Z06 i manualną skrzynię biegów Acura Integra Type S, samochód jest wspaniałym lotem wyobraźni.
Porsche 911 GT3 2025 nadal przechodził testy na torze. Zaktualizowany samochód sportowy ma lekkie kosmetyczne zmiany z przodu i z tyłu, a w środku ma otrzymać w pełni cyfrowy zegar.
Model Dodge Durango SRT 392 AlcHemi 2024 stał się pierwszym z ostatnich SUV-ów napędzanych silnikiem V-8 od tego producenta. Dodge kontynuuje wycofywanie silnika V-8 i ogłosił, że ta specjalna edycja będzie pierwszą z serii, która oznacza koniec drogi.
Zaledwie sześć tygodni przed rozpoczęciem nowego sezonu Formuły 1, Guenther Steiner opuścił zespół Haas w Stanach Zjednoczonych, gdzie pełnił funkcję szefa zespołu z natychmiastowym skutkiem. Były dyrektor inżynierii zespołu, Ayao Kamtsu, zastąpił Steinera.
Konceptowy elektryczny pickup VinFast VF Wild zadebiutował na targach CES 2024 obok modelu VF 3 typu SUV o kompaktowych wymiarach. Model VF 3 to produkcyjny model typu subkompaktowego, który mógłby trafić do Stanów Zjednoczonych z zasięgiem około 125 mil. Koncept VF Wild zwiastował, jak mógłby wyglądać pickup VinFast, choć wygląd modelu wydawał się być bliski gotowości do produkcji.
[ad_2]
Post oryginalny