• Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10
  • Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10

Frankencar, Dodge kończy produkcję silnika V-8, premiera konceptu pickupa VinFast Wild: Tydzień wstecz

Maciek Nowobilski by Maciek Nowobilski
in Tuning
0

[ad_1]

Zaprojektowaliśmy Frankencar, Dodge ogłosił plany zakończenia produkcji silnika V-8 dla modelu Durango, a modele VinFast VF Wild i VF 3 zadebiutowały na targach CES 2024. To Tydzień wstecz, tutaj w Motor Authority.

Wybraliśmy najlepsze fragmenty z finalistów konkursu Best Car To Buy 2024 magazynu Motor Authority, aby zbudować naszego Frankencara 2024 w krainie fantazji. Z 1234 KM z elektrycznego układu napędowego Lucid Air Sapphire, okrzyk bojowy z wydechu Corvette Z06 i manualną skrzynię biegów Acura Integra Type S, samochód jest wspaniałym lotem wyobraźni.

Porsche 911 GT3 2025 nadal przechodził testy na torze. Zaktualizowany samochód sportowy ma lekkie kosmetyczne zmiany z przodu i z tyłu, a w środku ma otrzymać w pełni cyfrowy zegar.

Model Dodge Durango SRT 392 AlcHemi 2024 stał się pierwszym z ostatnich SUV-ów napędzanych silnikiem V-8 od tego producenta. Dodge kontynuuje wycofywanie silnika V-8 i ogłosił, że ta specjalna edycja będzie pierwszą z serii, która oznacza koniec drogi.

Zaledwie sześć tygodni przed rozpoczęciem nowego sezonu Formuły 1, Guenther Steiner opuścił zespół Haas w Stanach Zjednoczonych, gdzie pełnił funkcję szefa zespołu z natychmiastowym skutkiem. Były dyrektor inżynierii zespołu, Ayao Kamtsu, zastąpił Steinera.

Konceptowy elektryczny pickup VinFast VF Wild zadebiutował na targach CES 2024 obok modelu VF 3 typu SUV o kompaktowych wymiarach. Model VF 3 to produkcyjny model typu subkompaktowego, który mógłby trafić do Stanów Zjednoczonych z zasięgiem około 125 mil. Koncept VF Wild zwiastował, jak mógłby wyglądać pickup VinFast, choć wygląd modelu wydawał się być bliski gotowości do produkcji.

[ad_2]

Post oryginalny

Tags: DodgeFrankencarpickupReverseTruckVfinFastWeekWildwinding
REKLAMA
Maciek Nowobilski

Maciek Nowobilski

Prywatnie właściciel BMW e46 M62B44 V8. Fan wolnossących jednostek, prawdziwy petrolhead od urodzenia. Mama powtarzała, że w przyszłości zostanę kierowcą F1 i wciąż wierzę, że jej marzenia się spełnią!

Next Post
Nowy Ford Kuga łamie pokrywę z wytrzymałym modelem Active

Nowy Ford Kuga łamie pokrywę z wytrzymałym modelem Active

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
No Result
View All Result
  • Strona Główna
  • Detailing
  • Auto News
  • Motorsport
  • Tuning
  • Top 10

© 2021 Pasja Motoryzacja