Rozmawiając o nowych silnikach do Porsche, model 996, bardziej dostępna finansowo wersja 911, otrzymuje nową opcję wymiany silnika, oprócz wymiany na LS. Zespół Renn27 zdecydował się zachować niemiecki charakter i zastosować wymianę na silnik Audi 2.7-litra. Początkowo zasilający modele B5 S4, RS4 i A6 z tamtego okresu, dwu-turbo 2.7-Litrowy powinien być znany wszystkim, którzy znają markę Audi. Silnik Audi był mniejszy i ważył o 50 funtów mniej niż rzędowy sześć cylindrów. Żeliwny blok także radzi sobie przy wyższej mocy. Specyfikacja S4 generuje 247 KM i 258 lb-ft, podczas gdy specyfikacja RS4 zapewnia 375 KM i 325 lb-ft momentu obrotowego, co stanowiło solidną modernizację w porównaniu do naturalnie doładowanego 300 KM, 258 lb-ft silnika Porsche. Silniki Audi są również tańsze od jednostek Porsche i powinny kosztować około 1000 dolarów. Ale oczywiście taka wymiana będzie wymagała więcej niż tylko silnika, dlatego Renn27 wycenił zestaw konwersji na 13 880 dolarów, co daje ci w pełni niestandardowy układ komputerowy, unikalny układ wydechowy, nowy kontroler wentylatora, podpory chłodnicy i ulepszony sprzęgło i koło zamachowe. Podstawowe strojenie powinno zagwarantować moc 450 KM, ale może być zwiększone, jeśli potrzebna jest większa moc.