[ad_1]
Dynamiczny Toyota GR Corolla wchodzi w swoj drugi rok na rynku z nowymi funkcjami, w tym z nowym modelem Premium.
GR Corolla to gorący hatchback, który łączy w sobie silnik 1,6l turbo o mocy 300 KM, 6-biegowy manual oraz napęd na wszystkie koła, udało mu się zdobyć popularność, zwłaszcza wśród entuzjastów.
„Reakcja na GR Corollę była niesamowita” – powiedział Mike Tripp, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji Toyoty. „Ten model wzbudza pasję do jazdy.”
W modelu na rok 2024 powracają podstawowy model Core i bardziej skoncentrowane na torze wersje Circuit Edition, a także wprowadzany jest średni model Premium. Dotychczasowy hardcore’owy model Morizo Edition (nawiązujący do przezwiska dla byłego dyrektora generalnego Akio Toyody) oferowany jako edycja limitowana w zeszłym roku, zdaje się być jednorazowym projektem.
2024 Toyota GR Corolla
W modelu GR Corolla na rok 2024 w standardzie znajdują się sportowe fotele z logo GR na zagłówkach, zawieszenie o sportowym charakterze i 18-calowe felgi ze stopu aluminiowego z oponami Michelin Pilot Sport 4.
Uaktualnienie do modelu Premium obejmuje obszytą zamszem tapicerkę zamiast standardowej tkaniny, system audio JBL, podgrzewane fotele przednie, podgrzewany kierownicę, dyfuzory chłodzące hamulce oraz przednie i tylne mechaniczne różnicowale Torsen dostępne również w modelu Core.
2024 Toyota GR Corolla Circuit Edition
Model Circuit Edition dysponuje cienką nakładką na dachu wykonaną z węglowego włókna, prógami, dodatkowymi wlotami powietrza, obszyciem zmiany biegów owiniętej skórą, a także dostępnością ekskluzywnego koloru Blue Flame. Dołączone są również 18-calowe koła ze stopu aluminium BBS, które Toyota twierdzi, że są podobne do kół w modelu Morizo Edition.
Kupujący szukający lepszych osiągów mogą dodać sprężyny obniżające i sportowe amortyzatory, które są nowymi opcjami na rok 2024. Dostępne jest również tylnie skrzydło.
2024 Toyota GR Corolla
Toyota poinformowała również, że dokonano pewnych zmian w mocowaniach śrubowych w układzie kierowniczym i zawieszeniu tylnym, a także dodała blachy aluminiowe do zderzaków przednich i tylnych, aby dostosować ich właściwości aerodynamiczne. Producent samochodów stwierdził również, że zmienił kształt przewodu w przednim zderzaku.
2024 GR Corolla trafi do salonów jeszcze w tym roku. Ceny zaczynają się od 37 195 dolarów za model Core, od 41 015 dolarów za model Premium oraz od 45 835 dolarów za model Circuit Edition. Wszystkie kwoty zawierają opłatę za dostawę w wysokości 1 095 dolarów. Cena obejmuje również bezpłatne członkostwo na rok w National Auto Sport Association (NASA), które oferuje korzyści takie jak zniżki na wydarzenia sankcjonowane przez NASA oraz możliwość udziału w dniu jazdy wyścigowej.
[ad_2]
Oryginalny artykuł